loading...
سلاطین گیم
آخرین ارسال های انجمن
علی کاروان مرندی بازدید : 64 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) می گوید که ساخت محیط های بسیار بزرگ برای Assassin’s Creed III به این دلیل امکان پذیر شد که آن ها هر سال یک نسخه از این سری را راهی بازار کرده بودند. او به این موضوع اشاره کرد که کار ساخت Assassin’s Creed III از نسخه Brotherhood آغاز شده بود. هسته تیم ACIII نزدیک به 3 سال است که در کنار هم کار می کنند و کاری در این بازی کرده اند که تا کنون کسی در صنعت بازی نتوانسته آن را انجام دهد. هاچینسون به این موضوع اشاره کرد که آن ها پروژه های پشتیبانی ای مانند دو نسخه قبلی این سری از بازی ها داشتند که باعث شد بتوانند ACIII را بسیار زیبا خلق کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان گرامی به انجمن اتاق سلاطین گیم الفور خوش آمدید در انجمن عضو شوید نظر فراموش نشود از طرف مدیریت سایت: AKMARANDI
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 1,520
  • بازدید کلی : 10,983
  • کدهای اختصاصی
    وضعیت اتاق سلاطین گیم
    اتاق سلاطین گیم
    دريافت مسنجر
    نظر سنجی