loading...
سلاطین گیم
آخرین ارسال های انجمن
علی کاروان مرندی بازدید : 71 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد، کسانی که در آمریکای شمالی یک PC بخرند، یک X360 به رایگان دریافت خواهند کرد. مشابه حرکت مایکروسافت، سونی اعلام کرده کسانی که یک لپ تاپ Sony VAIO با حداقل قیمت 750 دلار خریداری کنند، یک کنسول PS3 یا PS Vita (به انتخاب خود خریدار) به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

علی کاروان مرندی بازدید : 62 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
آقای Jason Rubin رئیس کمپانی THQ اعلام کرد به احتمال زیاد بازی Darksiders II آخرین بازی از سری Darksiders خواهد بود و دیگر بازی ای تحت عنوان Darksiders ساخته نخواهد شد. او گفت: "Darksiders II واقعا خارق العاده و جذاب است ولی ما دیگر توان ساخت یک بازی خارق العاده دیگر از این سری را نداریم." THQ بعد از عرضه این عنوان بر روی یک عنوان جدید کار خواهد کرد. Darksiders II هم اکنون برای X360, PS3, PC و Wii U در دست ساخت است و اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد ماه) عرضه خواهد شد.

علی کاروان مرندی بازدید : 55 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
Criterion حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Need For Speed: Most Wanted بر روی PC را اعلام کرد. Need For Speed: Most Wanted در تاریخ 30 اکتبر 2012 (9 آبان 1391) در ایالات متحده و در تاریخ 2 نوامبر (12 آبان) در اروپا منتشر خواهد شد.

Minimum Specifications (حداقل سیستم مورد نیاز):

OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended Specifications (سیستم پیشنهادی):
OS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
علی کاروان مرندی بازدید : 73 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده در مجلۀ Nintendo Gamer، بازی Call of Duty: Black Ops 2 ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) برای Wii U عرضه خواهد شد. تاریخ عرضۀ احتمالی کنسول Wii U کریسمس امسال اعلام شده بود ولی با توجه به تاریخ عرضه این بازی باید انتطار داشت Wii U قبل از ماه نوامبر روانۀ بازار شود. Black Ops 2 که در نمایشگاه E3 برای Wii U معرفی نشد در آینده ای نزدیک به طور رسمی توسط اکتیویژن معرفی خواهد شد.

علی کاروان مرندی بازدید : 65 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) می گوید که ساخت محیط های بسیار بزرگ برای Assassin’s Creed III به این دلیل امکان پذیر شد که آن ها هر سال یک نسخه از این سری را راهی بازار کرده بودند. او به این موضوع اشاره کرد که کار ساخت Assassin’s Creed III از نسخه Brotherhood آغاز شده بود. هسته تیم ACIII نزدیک به 3 سال است که در کنار هم کار می کنند و کاری در این بازی کرده اند که تا کنون کسی در صنعت بازی نتوانسته آن را انجام دهد. هاچینسون به این موضوع اشاره کرد که آن ها پروژه های پشتیبانی ای مانند دو نسخه قبلی این سری از بازی ها داشتند که باعث شد بتوانند ACIII را بسیار زیبا خلق کنند.

 

علی کاروان مرندی بازدید : 38 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (0)

انتقام, عشق, وظیفه
شاید غایت سه گانه مکس در هر بخش به این سه کلمه برسد, انتقام از قاتلین همسر و فرزند, عشقی شیرین و زیبا با مونا ساکس و در آخر حس وظیفه ای که در مکس با تجربه و پخته تر شاهد هستیم. طبق روال همیشه با طرح سئوالاتی قصد بررسی عقاید و نظرات شما عزیزان را دارم, به نظر شما موفقترین سری از این سه گانه کدامیک بوده است؟ صرفا تمرکز خود را بر بخش داستانی بازی قرار بدهید. طیف وسیعی از علاقه مندان به مکس عاشق شیطنت های وی در نسخه دوم و رابطه ای زیبا و احساسی وی با مونا بودند خیلیهای دیگر وجود مالامال از خشم و نفرت و انتقام نسخه اول را ستایش میکنند و تعدادی هم این مکس پخته تر و سنگینتر را دوست میدارند. بایستی بگویم نیاز چندانی به معرفی شرکت سازنده دو نسخه قبلی و یا این نسخه نیست چون بسیار بسیار زیاد در مورد آنها بحث شده است یا حتی به نظر بنده خیلی نیاز به جولان در بخش گرافیکی بازی که واقعا زیبا هم کار شده است نیست یا حتی صداگذاری و موسیقی زیبای بازی به ویژه موسیقی دلنشین نسخه قبلی که در منوی زیبای بازی طنین انداز میگردد و تنها اشکی در گوشه چشمان را کم دارد تا ما را به آرامشی وصف ناپذیر میهمان کند. بحث بیشتر بنده در این نقد و بررسی بر روایت داستان تمرکز دارد هرچند به بخشهای دیگر هم خواهیم رسید. از بازگو کردن قسمتهای مختلف داستان اجتناب شده است زیراکه مراعات احوالات دوستانی که هنوز عنوان را تجربه نکرده یا در حال اتمام آن هستند هم شده است. همه ما در زندگی برای فرار از گذشته بد یا فراموش کردن یکسری مشکلات و سختی ها به مسائلی در زندگی پناه میبریم که بسته به شرایط و سلایق متفاوت هست. مکس ما به مشروبات الکلی که از قضا شاید دلیل چاقتر شدن وی هم همین مورد باشد پناه برده است. برای این که بتوانید منطقی تر و اصولی تر نظرتان را بدهید پیشنهاد بنده این است که وارد عمق وجودی کاراکتر مکس چه در این نسخه و چه در نسخه های پیشین بشوید و خود را غرق در داستان این مجموعه بکنید تا بتوانید خود را جای شخصیت محبوب داستان قرار دهید و شرایط را آنگونه که هست و واقع بینانه ببینید. این را هم فراموش نکنید سم لیک نویسنده نسخه قبلی بارها داستان و روایت این نسخه را مرور کرده و هیچ جا از این داستان و روایت آن انتقادی بر زبان نیاورده و این نکته اصلی که به هیچ وجه اجازه این را به خود ندهید که فکر کنید لحظه ای دن نویسنده این نسخه کارکشته نیست و یا در نوشتن داستان و دیالوگهای آن ضعیف عمل کرده است فقط تم بازی تغییر کرده است شاید خود لیک هم با این تم موجود بهتر از این نمیتوانست بنویسد…

 

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

بقیه در ادامه مطلب....

 

علی کاروان مرندی بازدید : 59 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
مایکروسافت لیست بازی هایی که در سال 2013 برای X360 عرضه خواهد شد را با تاریخ عرضه شان اعلام کرد. با توجه به این لیست معلوم می شود بازی های انحصاری سونی برای سال 2013 بیشتر از بازی های انحصاری مایکروسافت است.
Ascend: New Gods – 2013
Avatar Motocross Madness
Dance Central 3
Fable: The Journey – October 9 in North America, South America, Asia and Australia and October 12 in Europe
FIFA 2013
Forza Horizon
Gears of War: Judgment – early 2013
Halo 4 – November 6
Happy Wars
Joe Danger: The Movie
Lococycle
Madden NFL 2013 – August
Mark of the Ninja
Matter – Kinect 2013
Resident Evil 6 – 2012
South Park: The Stick of Truth – March 5, 2013
Tomb Raider
Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist
 Wreckateer

علی کاروان مرندی بازدید : 40 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

در آخرین قسمت GTTV ، مایک کپس ، رئیس اپیک گیمز تائید کرد که تیمش در حال ساخت دو بازی برای نسل آینده است.

در این قسمت از برنامه ، میزبان برنامه یعنی Geoff Keighley از مایک می پرسد:

” خب آیا شما می دونید که قرار است برای نسل بعد چه جور بازی هایی بسازید؟”

و مایک پاسخ می دهد:

” اوه البته. ما همین الان همه برنامه چند بازی نسل بعد را هم داریم. من واقعا هیجان زده هستم.”

به نظر می رسد مقدمات نسل آینده ، همین الان هم چیده شده است.

علی کاروان مرندی بازدید : 54 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com

 

سونی باندل جدید بازی God of War را معرفی کرد. این باندل که با نام God of War Omega Edition شناخته می شود حاوی هر سه نسخۀ سری God of War (یعنی God of War 2, God of War 1 و God of War 3) خواهد بود که با یک آرت بوک مخصوص در یک قاب مکعبی استیل زیبا عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه این باندل مشخص نشده است.

علی کاروان مرندی بازدید : 71 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)


Laurent Detoc از یوبی سافت اعلام کرده است که سری Assassin’s Creed حداقل تا زمانی که در سطح خوبی باشد انتشار آن سالانه ادامه خواهد یافت .

در گفتگویی با Gamasutra مدیر اجرایی یوبی سافت آمریکای شمالی Laurent Detoc اعلام کرده است : من امیدوارم که فعلا از سری Assassin’s Creed خسته نشده باشید چرا که اگر یوبی سافت راه خود را همچنان ادامه دهد برای مدت بسیار طولانی این بازی ادامه خواهد داشت فرنچاینز Assassin’s Creed قصد دارد تا دو رقمی شدن هم به راه خود ادامه دهد . البته در صورتی که کیفیتش همچنان خوب باشد و مردم هم راضی به انجام این کار باشند. 

علی کاروان مرندی بازدید : 50 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

شرکت سونی اعلام کرد که علاقه مندان به مجموعه بازی های Assassin’s Creed می توانند هم اکنون Assassin’s Creed III را از طریق فروشگاه پلی استیشن (PlayStation Store) پیش خرید کنند که با این کار محتوای اضافی و تشویقی را هم صاحب شوند.

423015 261964247216801 164734253606468 636667 521483189 n Assassins Creed III هم اکنون آماده برای پیش خرید در PS Store

علی کاروان مرندی بازدید : 72 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
سایت CVG گزارش داده که استودیوی Overkill Entertainment در حال کار بر روی بازی جدیدی از سری Left 4 Dead است. این بازی که ادامه ای بر بازی قبلی این سری به حساب می آید داستان شخصیت های بازی را روایت خواهد کرد که بار دیگر برای کشتن زامبی ها بازگشته اند.

علی کاروان مرندی بازدید : 53 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
آقای Shuhei Yoshida رئیس استودیوهای سونی در سراسر جهان در مصاحبه ای اعلام کرد: "ما بر این عقیده ایم که بازی های کوچک کمک شایانی به رشد کنسول Vitaخواهند کرد. کاربران زیادی وجود دارند که با وسایل همراه خود مانند تبلت ها و اسمارت فون ها به بازی مشغول می شوند و برای خرید بازی و نرم افزار برای این دستگاه ها پول خرج می کنند. ولی افرادی هم هستند که از یک وسیله همراه انتظار بازی های عمیق تر و حرفه ای تری دارند، اینجاست که کنسول دستی ای مانند ویتا می تواند نیاز این دسته از کاربران را برطرف کند."

 

علی کاروان مرندی بازدید : 54 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)
iOS 6 Banner on WWDC

با توجه به عکس‌های دریافت شده از بنر‌های در حال نصب در مکان کنفرانس WWDC، اپل قصد دارد iOS 6 را هفته آینده معرفی کند. همان‌طور که در تصویر بالا هم مشاهده می کنید، این بنر کاملا گویای این موضوع است که دوشنبه هفته آینده iOS 6 برای دستگاه‌های اپل معرفی می‌شود. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید آیفون یا آیپد خود را به‌روزرسانی و جیلبریک کنید، تا قبل از عرضه iOS 6 فرصت دارید. اگر دلیل این محدودیت زمانی را نمی دانید در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

یکی از کاربران علاقه‌مند به محصولات اپل، عکسی از محل کنفرانس WWDC برای سایت 9to5mac ارسال کرده که حاکی از معرفی iOS 6 در روزهای آتی توسط اپل است.

اپل، احتمالا خبرهای خوش زیادی برای طرفدارانش به ارمغان خواهد آورد. از معرفی نقشه جدید اپل و حذف نقشه Google Map گرفته تا عرضه Siri برای آیپد، همگی در کنفرانس WWDC اطلاع رسانی خواهند شد.

باید بدانید که اپل همواره اجازه به روزرسانی به آخرین iOS را به کاربرانش می‌دهد. یعنی زمانیکه iOS 6 عرضه شود، دیگر امکان به روزرسانی دستگاه خود به نسخه‌های قبلی -مثلا iOS 5.1.1- را نخواهید داشت.

از طرفی هکرها برای اینکه موفق شوند هر iOS جدید را جیلبریک کنند، نیاز به زمان دارند. بنابراین اگر دستگاه خود را به iOS 5.1.1 به روزرسانی نکنید و منتظر iOS 6.0 بمانید، تا مدتی خبری از جیلبریک نخواهد بود.

علی کاروان مرندی بازدید : 50 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

سلام دوستان. چند شب پیش داشتم Assassin's Creed Brotherhood بازی میکردم و جنگ شد و وقتی که اساسین ها رو خبر کردم اینطوری شد. و در عکس سوم هم که میخواست استادش را به روش Air Assassin بکشد. اما نمیدانست که یک اساسین Level 8 نمیتواند یک Master Assassin را بکشد چشمک

 

برای مشاهده ی عکس ها در سایز بزرگ بر روی آن ها کلیک کنید

             

 

              

 

اولش میخواستم متن خبر رو بذارم باگ جالب از ACB ولی گفتم اینطوری بهتره چشمک

علی کاروان مرندی بازدید : 55 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)


www.playstation4.mihanblog.com

 

بازی The last of us در سال ۲۰۱۲ منتشر نخواهد شد.این خبررا آقای Yoshida پس از کنفرانس شرکت سونی در E3 2012 اعلام کرد.

آقای Yoshida که مدیر بخش سرگرمی های شرکت سونی می باشد در ادامه اظهار داشت:

ما فعلا آمادگی این را نداریم که در مورد برنامه هایمان در سال ۲۰۱۳ صحبت کنیم اما به شما اطمینان می دهیم که عنوان تحسین شده ی مورد انتظار PS3 یعنی The Last of Us در سال ۲۰۱۲ منتشر نخواهد شد.

همچنین وی ادامه داد:

ما سعی می کنیم تمرکز خودرا در سال ۲۰۱۲ برروی کنسول جدید شرکت سونی یعنی PSVita بگذاریم و همانطور که مشاهده کردید عناوین زیادی مانند Assassin’s Creed III:Liberation برای این پلتفرم در سال جاری منتشر خواهند شد.

بازی The Last of Us توسط شرکت NaughtyDog سازنده سری بازیهای Uncharted در حال ساخت می باشد و توسط Sony Computer Entertainment بطور انحصاری برای PS3 منتشر خواهدشد.

علی کاروان مرندی بازدید : 93 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

E3 2012

 


www.playstation4.mihanblog.com


EA تایید کرد بازی FIFA 13 از حسگر حرکتی کینکت پشتیبانی خواهد کرد. از فرمان صوتی کینکت می توان برای تعویض بازیکنان، جر و بحث با داور یا فریاد زدن بر سر هم تیمی ها استفاده کرد. کنترلر حرکات اصلی بازی همچنان با دستۀ کنسول انجام خواهد شد.

علی کاروان مرندی بازدید : 56 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

قبل از شروع E3 2012 شرکت “Lucas Arts” از بازی بعدی این شرکت از سری Starwars به نام ۱۳۱۳ رونمایی کرد.به تازگی تریلری از این عنوان منتشر شده که نشان دهنده ی مبارزات سنگین و گرافیک خارق العاده ی Real-Time آن است و بسیاری گرافیک این بازی را با CG های بازی StarWars KOTOR مقایسه میکنند.هنوز هیچ پلتفرمی و هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته نشده است ولی از آنجایی که بازی برروی PC برای نشان دادن قدرت آن اجرا شد،پلتفرم PC شاید مورد تایید قرار گیرد

 

 

دانلود HD

دانلود SD

علی کاروان مرندی بازدید : 39 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

اگر کنفرانس های E3 2012 را مشاهده کرده باشید و نوع نمایش محصولات و بازی های جدید را عرض یابی کنید،مسلما به ضعف کنفرانس های نینتندو و همینطور مایکروسافت نسبت به سالهای قبل پی میبرید.به گزارش خبرگزاری بلومبرگ،کنفرانس های E3 2012 تاثیرهای مثبت و منفی بر روی شرکتهای معرفی کننده ی محصولات جدید داشته است.

 

همه انتظار داشتند شرکت نینتندو نمایش قویتری از خود در این نمایشگاه نشان دهد و بازی های بیشتر و هاردکور تری را معرفی کند تا بتواند از کنسول WiiU که بین نسل هفتم و نسل بعد قرار گرفته دفاع کند ولی نمایش به نسبت ضعیف این شرکت باعث شد سهام نینتندو در بازار سهام توکیو با کاهش ۲٫۶۸% مواجه شود.ولی کنفرانس های سونی و یوبی سافت به دلیل پربار بودن و همینطور کسب رتبه های بالا در نظرسنجی های سایت های معتبر و مهم دنیا،ارزش سهامشان با رشد قابل توجهی مواجه شود.سونی در بازار سهام توکیو با پیشرفت ۲٫۱۴% و در بازار نیویورک با پیشرفت ۳٫۲۱% مواجه شد.یوبی سافت هم با پیشرفت ۵% مواجه شد و بیشتر محافل معتبر دنیا از یوبی سافت به عنوان برنده ی E3 2012 نام میبرند.در زیر میتوانید نظر سنجی وب سایت و مجله ی معتبر GameInformer را در رابطه با نمایش برتر E3 2012 مشاهده کنید.

 

Gameinformer E3 2012 : سهام Nintendo سقوط کرد/Sony و Ubisoft برترین نمایش را داشتند

علی کاروان مرندی بازدید : 38 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

برطبق گفته ی استودیو Criterion در جریان فستیوال E3، سازنده ی عناوین معروفی مانند سری Burnout و NFS : HotPursuit که هم اکنون برروی قسمت بعدی NFS تحت عنوان MostWanted کار میکند،این بازی قرار است از تمامی ویژگی های برتری که در عناوین گذشته ی این شرکت بوده،استفاده شود.

 

اقای Webster از مسئولین استودیوی Criterion در این باره گفت : ما در ساخت بازی های Open-World با سبک اتوموبیل رانی مهارتهای لازمه را داریم و تمامی آنها را در این قسمت از عنوان NFS استفاده خواهیم کرد.ویژگی های بسیار عالی در دو بازی قبل این استودیو یعنی Burnout Paradise و NFS: HotPursuit وجود داشت که ما از آنها نهایت استفاده را خواهیم برد.

 

دانلود تریلر بازی Need for Speed Most Wanted

 

شاید در عنوان قبلی این شرکت یعنی HotPursuit که یک تجربه ی رانندگی بی نظیر بود نمیتوانستیم از تجربیات سابق خود آنطور که باید و شاید به خاطر اتمسفر خاص بازی استفاده کنیم ولی حالا اوضاع فرق میکند.عنوان پیش روی ما تمامی پتانسیل های استفاده از تجربیات گذشته را داراس و دست ما برای به کار بردن آنها فوق العاده باز است.

وی در ادامه اظهار داشت که با بازی NFS : HotPursuit ما وارد فاز جدیدی از بازی های سبک رانندگی شدیم که کاملا با بازی های قبل ما (Burnout) متفاوت بود و درس های زیادی از ساخت این بازی به دست آوردیم که به بهترین شکل آن را در عنوان جدید به کار میبریم.

بازی Need For Speed : MostWanted در تاریخ ۳۰ اکتبر در US و ۲نوامبر در Europe برای پلتفرم های PS3,Xbox360,PC,PSVita,iOS و Android منتشر خواهد شد.

علی کاروان مرندی بازدید : 53 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

طبق اعلام شرکت اکتیویژن در فستیوال E3 2012،این شرکت قصد دارد عنوان محبوب “AngryBirds” را به صورت HD به کنسولها بیاورد.

 

 

در جریان E3،شرکت اکتیویژن ویدئویی ۴۰ دقیقه ای از عناوین مطرح خود را به نمایش گذشت و در میان این ویدئو برای چند ثانیه پرنده های معروف عنوان “AngryBirds” بر روی لوگوی این شرکت پرواز میکردند.اکتیویژن نیز تایید کرد در آینده ای نزدیک این پرنده ها به صورت HD به کنسولها راه پیدا خواهند کرد و تجربه ای متفاوت را برای کنسول داران به ارمغان خواهد آورد.اکتیویژن از دادن اطلاعات دیگر خودداری کرد ولی در طی چند هفته ی آینده خبرهایی حتما از این عنوان خواهد شد.

 

علی کاروان مرندی بازدید : 47 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

سلام خدمت دوستان همشیگی و خوانندگان خوبه دنیای بازی . امروز قصد دارم تا بازی محبوبی که ۸ سال در انتظار انتشارش بودیم را نقد کنم از دوستان در خواست می کنم که نقدی که پیش روی شما نیز می باشد را کاملا بخوانید و نکته برداری درست از کلمات بنده حقیر کنید و نظر شخصی خود را به اطلاع بنده برسانید .

در ادامه بخوانید

علی کاروان مرندی بازدید : 36 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)


 

نسخه جدید سری بازی های Assassin’s Creed مدتی پیش توسط Ubisoft معرفی شد و مشخص شد که این بازی در قاره آمریکا رخ می دهد و ماجراهای مربوط به انقلاب آمریکا را روایت می کند. ایده این بازی از طرح های هنری اولیه ای که هنرمندان Ubisoft آن را خلق کردند، شکل گرفت. طرح هایی که بعضی وقت ها تنها شامل چند خط سیاه می شدند و کم کم پر و بال می گرفتند. Assassin’s Creed III توسط Ubisoft Montreal ساخته می شود. آن ها برای این شماره با شخصی به نام ایکزیویر توماس (Xavier Thomas) کار کرده اند. او یک هنرمند واقعی است و می داند که به چه صورت باید در این بازی کار کرد.

 

او درباره حضورش در این بازی می گوید: "من مدت 8 سال است که با Ubisoft کار می کنم. من از لحظه شروع ساخت اولین نسخه از این سری از بازی ها در کنار تیم سازنده حضور داشتم و طرح های زیادی برای این سری خلق کرده ام که برخی از آن ها به طرح روی جلد بازی نیز تبدیل شدند. کار من با تیم سازنده بازی بسیار نزدیک بود و همیشه با هم کار می کردیم." اولین طرحی که از Assassin’s Creed III منتشر شد، نیز کار او بوده است. توماس از یک سبک جدید استفاده کرد که به وسیله آن بتواند این طرح را به خوبی خلق کند و به چیزی تبدیل شود که بتوان با آن AC III را معرفی کرد. او درباره طرحش اینگونه صحبت می کند که: "هدف اصلی این بود که بازیکنان با دیدن این طرح هیجان زده بشوند.

اولین تصویری که از این بازی منتشر می شد، شخصیت اصلی این نسخه را معرفی می کرد. یک شخصیت جدید که یک دنیای تازه را پیش روی خودش و بازیکنان می بیند. برخی از قسمت های او مربوط به شخصیت هایی مانند اتزیو (Ezio) و الطائر (Altair) می شوند. این قسمت ها ریشه او را نشان می دهند و المان های یک Assassin را در بر دارند. کلاه روی صورت و طیغه های پنهان همیشه جزئی از شخصیت های این سری از بازی ها بوده، اما شخصیت جدید این نسخه یک تبر (Tomahawk) نیز در اختیار دارد. در طراحی لباس او سعی کردم که چیزهای جدیدی دیده شوند، چرا که او یک قهرمان جدید است. البته طرح لباس های او باید به شکلی می بود که با فضای بازی نیز همخوانی داشته باشد."

سلاح جدید شخصیت اصلی این نسخه به نوعی نماد این شخصیت به حساب می آید و او را معرفی می کند. سلاح های او بیانگر گذشته او هستند و همچنین المان های جدیدی در گیم پلی بازی به وجود آورده اند. توماس درباره سلاح های موجود در بازی اینگونه توضیح می دهد: "سلاح ها در این بازی به بازیکنان ایده های جدید برای بازی کردن می دهند که از آن ها می توان در نسخه های بعدی این سری نیز استفاده کرد. اگر از نزدیک به تصویر بازی نگاه کنید، شخصیت اصلی بازی که کانر (Connor) نام دارد، حالت یک شکارچی (Predator) را به خودش گرفته است. محیط و طبیعت موجود در بازی ایده های جدیدی به گیم پلی اضافه کرده اند و باعث شده اند که در آن قسمت های جدیدی به وجود بیایند."

توماس یکی دیگر از دلایلی که اولین تصویر بازی به این شکل بود را اینگونه توضیح می دهد: "من می خواستم بازیکنان از خودشان سوال کنند که این قهرمان جدید کیست؟ آیا او با سربازان است یا علیه آن ها کار می کند؟ این سوالات باعث می شوند که بتوان پیشینه شخصیت بازی را بهتر خلق کرد." در طراحی کاور بازی نیز از المان های مستقل استفاده شده است. یکی از آن ها، پرچم آمریکا است که پشت سر کانر مشخص است. ابتدا قرار نبود که پرچم پشت سر او قرار بگیرد. در طرح های اولیه نیز پرچم پشت او قرار نداشت، اما زمانی که مشخص شد بازی در آمریکا است، پرچم به آن اضافه شد.

یکی دیگر از این المان های مستقل که حالت هنری به این تصویر بخشیده و باعث می شود بازی بهتر به نظر برسد، برف است. اگر از نزدیک به تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید که برف ها براق هستند و این نشان از مجازی بودن آن ها در Animus است که نمایانگر این است که بازی در دنیای مدرن نیز در جریان است و اتفاقات ریشه در آینده نیز دارند. تمام این المان ها در کنار هم باعث می شوند که تصویر بازی مرموز به نظر برسد. این بازی یک Creative Director جدید نیز در کنار خودش خواهد داشت. او کارش را در استرالیا شروع کرد و اولین بازی هایش را روی کنسول Game Boy Advance ساخت. او الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) نام دارد که قبلاً در استودیوی Maxis کار می کرده  و طراح ارشد بازی Spore بوده است.

او برای اینکه سری Assassin’s Creed همیشه تازه و جذاب باشند، ایده های جدیدی را در صنعت بازیسازی به وجود آورده است. هاچینسون درباره چالش های این بازی می گوید: "من بازیکنان و افراد زیادی را می بینم که از من سوال می کنند که اگر این اتفاق در بازی رخ بدهد، بازی به یک سمت دیگر می رود و اگر این اتفاق در بازی رخ بدهد، بازی به سمت دیگری می رود. باید بگویم که سیستم یک بازی به این صورت نیست. یک بازی از سیستم های مختلفی تشکیل شده و چیزهای مختلفی را روایت می کند. چیزی که برای من در این پروژه جالب است، این است که بازیکنان در این بازی خودشان را در داستانی خواهند دید که هرگز مانند آن را تجربه نکرده اند.

بازی به شکلی است که بازیکنان خودشان داستان را کشف می کنند و خودشان داستان را روایت می کنند. ما در بخش Game Design ابزاری خلق کردیم که هسته بازی را تشکیل می دهند و شامل این موضوع می شوند که بازی به چه شکل روایت شود و به چه صورت می توان آن را روایت کرد. این موضوع به ما اجازه می دهد که بازی را کنترل کنیم. این قسمت باعث شده که تا ما زمانی که کاری را اشتباه انجام می دهیم، متوجه آن بشویم. در واقع این بخش ما را بسیار با سختی مواجه کرده، اما نتیجه خوب باعث می شود که این کار را انجام دهیم. من زمانی که در Maxis کار می کردم، مشغول ساخت بازی Spore بودم.

سیستمی در این بازی به وجود آوردیم که در آن بازیکنان مجاز به انجام هر کاری بودند و کارهای بسیار زیادی را می توانستند انجام دهند. زمانی که بازی Spore را ساختیم، فهمیدم که این عنوان از آن بازی هایی نیست که دوباره کسی آن را خلق کند. این بازی یک ایده کاملاً جدید بود. در آن بازی طرح های زیادی را مشاهده کردید و این موضوع پیچیدگی Game Design را به نمایش درمی آورد. قبلاً بازی ای در این سبک نساخته بودیم که از آن الگوبرداری کنیم و حتی بازی ای هم در بازار وجود نداشت که آن را نگاه کنیم. هیچ گونه زیر بنایی برای ساخت این بازی وجود نداشت. این بازی به من یاد داد که برای Game Design نباید همیشه از ایده تکراری استفاده کرد.

من زمانی که در یک پروژه قرار دارم، دوست دارم چیزهای جدید از آن یاد بگیرم." بعد از طراحی بازی و مبحث Game Design نوبت به داستان می رسد. این سری از بازی ها را می توان از نظر داستان بسیار فوق العاده دانست. آن ها تنها یک قسمت از تاریخ را انتخاب می کنند و داستانی برای آن خلق می کنند که واقعاً هیجان انگیز است. نویسنده داستان بازی کسی نیست جز کوری می (Cory May) که داستان نسخه های اول، دوم و Brotherhood را نوشته بود. او درباره خلق داستان بازی می گوید که: "ما برای خلق داستان بازی تحقیقات زیادی انجام دادیم که مربوط به زمانی می شد که بازی در آن رخ می داد.

زبان خاصی در آن زمان وجود داشته و چون صدایی از آن زمان در دسترس نبود، ما تحقیقات بیشتری در اینباره انجام دادیم تا بتوانیم در مورد آن زمان اطلاعات بدست بیاوریم. متخصصی در اینباره پیدا کردیم که به ما در ساخت این زبان کمک کرد. تا جایی که توانستیم به سرگذشت شخصیت هایی که در این بازی وجود دارند، توجه کردیم. اینکه آن ها کجا به دنیا آمده اند، آیا در آمریکا به دنیا آمده اند و بزرگ شده اند یا اینکه در انگلیس بوده اند و به آمریکا آمده اند، از جمله مسائلی بود که ما به آن توجه کردیم. هر جا هم که لازم بود، از متخصص های مختلف استفاده کردیم تا ما را راهنمایی کنند. درباره لهجه های آن زمان نیز تحقیق کردیم.

در بعضی مواقع کار به جایی رسید که ما آرزو می کردیم که ای کاش ماشین زمان داشتیم و به آن زمان می رفتیم. لهجه آن زمان به شکلی بود که اگر ما آن را در بازی به کار می بریم، مردم متوجه آن نمی شدند. به همین دلیل سعی کردیم در آن تغییراتی ایجاد کنیم که صحبت ها قابل فهم باشند. البته این تغییرات به صورتی بوده که به بدنه اصلی گویش آن زمان صدمه وارد نکند و بازیکنان بتوانند دقیقاً حس حضور در آن زمان را احساس کنند." کوری در مورد تحقیقاتی که درباره این بازی انجام دادند می گوید: "من نمی خواهم بگویم که بهترین افراد در این کار هستیم، اما تمام سعی خودمان را کردیم که همه چیز بسیار خوب به نظر برسد و مشکلی در آن به وجود نیاید. سعی کردیم که همه چیز دقیق باشد.

تکنولوژی ها و حقایق را به خوبی در داستان قرار دادیم. هر چه ما در این سری از بازی ها به زمان حال نزدیک شدیم، با اتفاقات بیشتری روبرو شدیم. جنگ های مختلف و اتفاقات زیادی که رخ داده، واقعاً کار ما را مشکل کردند. اتفاقات تاریخی را باید به شکلی در بازی روایت می کردیم که برای مردم باورپذیر باشند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. روایت خشک و خالی تاریخ برای کسی جذابیت ندارد. باید به آن ها شاخ و برگ هایی اضافه می کردیم که نه به اصل ماجرا صدمه وارد می کرد و هم برای بازیکنان هیجان و جذابیت به وجود بیاورد. چالش این بازی بیشتر از نسخه های  قبلی بود. این بازی از اتفاقات تاریخی بیشتری تشکیل شده و این موضوع کار را جدی تر و سخت تر می کرد.

ما سعی کردیم تا جایی که ممکن است، حقایق را پوشش دهیم و آن ها را با کمترین تغییری در بازی به نمایش دربیاوریم. هر چه اطلاعات و وقایع بیشتر باشند، کار سخت تر و سخت تر می شود. الان با تاریخی روبرو هستیم که کم و بیش همه با آن آشنایی دارند. قسمت هایی را از خودمان به بازی اضافه کردیم، اما باز هم روند بازی بسیار دقیق روایت می شود. اشخاص واقعی زیادی در بازی حضور دارند که در زمان و مکان و اتفاق درست کشته می شوند. به نظر من این موضوع یکی از قسمت هایی است که سری AC را جالب کرده است. در AC III در وقایع تاریخی حضور خواهید داشت.

در نسخه های قبلی فقط شخصیت های واقعی و ساختمان های تاریخی وجود داشتند که ما برای آن ها اتفاقات مختلف خلق کردیم. به نظر من این تغییری که در Assassin’s Creed III به وجود آوردیم، کار بسیار بزرگی در این سری از بازی ها بوده است. در نسخه های قبلی برای شهر فلورانس اطلاعات زیادی داشتیم، اما زمانی که به ونیز رسیدیم، دستمان از اطلاعات خالی بود. به همین خاطر خودمان چیزهایی را برای بازی خلق کردیم. حال در این نسخه با عکس این موضوع روبرو هستیم. آنقدر اطلاعات داریم که نمی دانیم باید با آن ها چه کار بکنیم. سر این موضوع که چه قسمت هایی باید در بازی وجود داشته باشند و چه قسمت هایی را باید نادیده بگیریم، صحبت های زیادی انجام دادیم. در این پروژه یک دنیا اطلاعات روی میز داشتیم و باید با آن ها یک داستان خوب درست می کردیم.

حتی موضوع هایی مانند اینکه بارش باران در بازی داشته باشیم یا نه و هوا گرم باشد یا سرد نیز بحث کردیم. این شرایط نیز روی زمانی که اتفاقات مختلف در بازی رخ می دهند، تأثیرگذار بود. تا جایی هم که توانستیم، سعی کردیم شرایط آب و هوایی نیز به واقعیت نزدیک باشد. شرایط آب و هوا در بازی دقیقاً به شکلی طراحی شده که در زمان اصلی وجود داشته است. اتفاقات تاریخی بازی با آب و هوایی که دقیقاً در آن لحظه حکم فرما بوده نمایش داده می شوند. در طول بازی ممکن است که به مدت 30 ثانیه به یک اتفاق تاریخی اشاره شود. شما می توانید آن را در Google جستجو کنید و به صفحه Wikipedia آن بروید و ببینید که همه چیز درست روایت شده است.

 

علی کاروان مرندی بازدید : 33 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

در ابتدا مصاحبه ی Alex Hutchinson کارگردان بازی با Spike TV رو داریم :

قابل دانلود از اینجا

 

در این مصاحبه آقای Hutchinson به این موضوع اشاره می کنه که در بازی ما Side Quest های متنوع و ماموریت های جانبی زیادی خواهیم داشت که از یکنواخت شدن جریان بازی جلوگیری می کنه . قابلیت Cover گیری هم که باعث میشه شما بتونین در گوشه ها پنهان بشین به بازی اضافه شده که قابلیت مخفی کاری در بازی رو زیاد می کنه .

 

 

 

 

در ادامه ایشون به تغییر فصول در بازی اشاره می کنه و میگه که ما آب و هوای های مختلفی مثل باران و برف رو خواهیم داشت که این آب و هوا تاثیر مستقیمی بر روی گیم پلی بازی نه تنها در شهر ها بلکه در مناطق خارج از شهر که شامل جنگل ها و کوه ها میشه داره. قطعا پوشیده شدن یک منطقه از برف روی سرعت حرکت حرکت بازیکن و بقیه ی شخصیت ها تاثیر میزاره .

 

همچنین آقای Hutchinson میگه که ما به مکان هایی که برای پنهان شدن در بازی وجود دارن عنصر حرکت رو اضافه کردیم یعنی شما در حالی که در یک پشته کاه پنهان شدین میتونین وارد پایگاه دشمن بشید و باز هم بدون دیده شدن از اون خارج بشین که این آزادی عمل رو در بازی به میزان قابل توجهی افزایش میده.

 

حالا میریم سراغ مسائلی که خودم از تریلر دست گیرم شد.

اساسین های تازه کاری که شما تعلیمشون میدین از نسخه ی Brotherhood در بازی قرار داشتند اما حالا قابلیت (( اسکورت مخفیانه )) هم به این قسمت اضافه شده که با فعال کردن این گزینه شاگردان (!) شما بصورت مخفیانه شما را دنبال می کنند و در صورت لو رفتن یا درگیر شدن به صورت خودکار وارد عمل می شوند و پس از درگیری به حالت قبلی بر می گردند.

 

علی کاروان مرندی بازدید : 35 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

Ubisoft تصاویر جدیدی از بازی Assassins Creed III: Liberation  که برای کنسول دستی PSvita در حال ساخت است منتشر کرد


این برای اولین بار است که شما باید در نقش یک زن مراحل تک نفره را بازی کنید
این بازی در ۳۰ اکتبر منتشر می شود

newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 06 Frame NewOrleans Stealth 156x102 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 06 HD NewOrleans Stealth 156x88 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 07 Frame NewOrleans Pursuit 156x102 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation

 

newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 07 HD NewOrleans Pursuit 156x88 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 08 Frame NewOrleans CoverSystem 156x102 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 08 HD NewOrleans CoverSystem 156x88 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
سلام دوستان گرامی به انجمن اتاق سلاطین گیم الفور خوش آمدید در انجمن عضو شوید نظر فراموش نشود از طرف مدیریت سایت: AKMARANDI
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 1,529
  • بازدید کلی : 10,992
  • کدهای اختصاصی
    وضعیت اتاق سلاطین گیم
    اتاق سلاطین گیم
    دريافت مسنجر
    نظر سنجی