loading...
سلاطین گیم
آخرین ارسال های انجمن
علی کاروان مرندی بازدید : 53 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

طبق اعلام شرکت اکتیویژن در فستیوال E3 2012،این شرکت قصد دارد عنوان محبوب “AngryBirds” را به صورت HD به کنسولها بیاورد.

 

 

در جریان E3،شرکت اکتیویژن ویدئویی ۴۰ دقیقه ای از عناوین مطرح خود را به نمایش گذشت و در میان این ویدئو برای چند ثانیه پرنده های معروف عنوان “AngryBirds” بر روی لوگوی این شرکت پرواز میکردند.اکتیویژن نیز تایید کرد در آینده ای نزدیک این پرنده ها به صورت HD به کنسولها راه پیدا خواهند کرد و تجربه ای متفاوت را برای کنسول داران به ارمغان خواهد آورد.اکتیویژن از دادن اطلاعات دیگر خودداری کرد ولی در طی چند هفته ی آینده خبرهایی حتما از این عنوان خواهد شد.

 

علی کاروان مرندی بازدید : 47 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

سلام خدمت دوستان همشیگی و خوانندگان خوبه دنیای بازی . امروز قصد دارم تا بازی محبوبی که ۸ سال در انتظار انتشارش بودیم را نقد کنم از دوستان در خواست می کنم که نقدی که پیش روی شما نیز می باشد را کاملا بخوانید و نکته برداری درست از کلمات بنده حقیر کنید و نظر شخصی خود را به اطلاع بنده برسانید .

در ادامه بخوانید

علی کاروان مرندی بازدید : 36 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)


 

نسخه جدید سری بازی های Assassin’s Creed مدتی پیش توسط Ubisoft معرفی شد و مشخص شد که این بازی در قاره آمریکا رخ می دهد و ماجراهای مربوط به انقلاب آمریکا را روایت می کند. ایده این بازی از طرح های هنری اولیه ای که هنرمندان Ubisoft آن را خلق کردند، شکل گرفت. طرح هایی که بعضی وقت ها تنها شامل چند خط سیاه می شدند و کم کم پر و بال می گرفتند. Assassin’s Creed III توسط Ubisoft Montreal ساخته می شود. آن ها برای این شماره با شخصی به نام ایکزیویر توماس (Xavier Thomas) کار کرده اند. او یک هنرمند واقعی است و می داند که به چه صورت باید در این بازی کار کرد.

 

او درباره حضورش در این بازی می گوید: "من مدت 8 سال است که با Ubisoft کار می کنم. من از لحظه شروع ساخت اولین نسخه از این سری از بازی ها در کنار تیم سازنده حضور داشتم و طرح های زیادی برای این سری خلق کرده ام که برخی از آن ها به طرح روی جلد بازی نیز تبدیل شدند. کار من با تیم سازنده بازی بسیار نزدیک بود و همیشه با هم کار می کردیم." اولین طرحی که از Assassin’s Creed III منتشر شد، نیز کار او بوده است. توماس از یک سبک جدید استفاده کرد که به وسیله آن بتواند این طرح را به خوبی خلق کند و به چیزی تبدیل شود که بتوان با آن AC III را معرفی کرد. او درباره طرحش اینگونه صحبت می کند که: "هدف اصلی این بود که بازیکنان با دیدن این طرح هیجان زده بشوند.

اولین تصویری که از این بازی منتشر می شد، شخصیت اصلی این نسخه را معرفی می کرد. یک شخصیت جدید که یک دنیای تازه را پیش روی خودش و بازیکنان می بیند. برخی از قسمت های او مربوط به شخصیت هایی مانند اتزیو (Ezio) و الطائر (Altair) می شوند. این قسمت ها ریشه او را نشان می دهند و المان های یک Assassin را در بر دارند. کلاه روی صورت و طیغه های پنهان همیشه جزئی از شخصیت های این سری از بازی ها بوده، اما شخصیت جدید این نسخه یک تبر (Tomahawk) نیز در اختیار دارد. در طراحی لباس او سعی کردم که چیزهای جدیدی دیده شوند، چرا که او یک قهرمان جدید است. البته طرح لباس های او باید به شکلی می بود که با فضای بازی نیز همخوانی داشته باشد."

سلاح جدید شخصیت اصلی این نسخه به نوعی نماد این شخصیت به حساب می آید و او را معرفی می کند. سلاح های او بیانگر گذشته او هستند و همچنین المان های جدیدی در گیم پلی بازی به وجود آورده اند. توماس درباره سلاح های موجود در بازی اینگونه توضیح می دهد: "سلاح ها در این بازی به بازیکنان ایده های جدید برای بازی کردن می دهند که از آن ها می توان در نسخه های بعدی این سری نیز استفاده کرد. اگر از نزدیک به تصویر بازی نگاه کنید، شخصیت اصلی بازی که کانر (Connor) نام دارد، حالت یک شکارچی (Predator) را به خودش گرفته است. محیط و طبیعت موجود در بازی ایده های جدیدی به گیم پلی اضافه کرده اند و باعث شده اند که در آن قسمت های جدیدی به وجود بیایند."

توماس یکی دیگر از دلایلی که اولین تصویر بازی به این شکل بود را اینگونه توضیح می دهد: "من می خواستم بازیکنان از خودشان سوال کنند که این قهرمان جدید کیست؟ آیا او با سربازان است یا علیه آن ها کار می کند؟ این سوالات باعث می شوند که بتوان پیشینه شخصیت بازی را بهتر خلق کرد." در طراحی کاور بازی نیز از المان های مستقل استفاده شده است. یکی از آن ها، پرچم آمریکا است که پشت سر کانر مشخص است. ابتدا قرار نبود که پرچم پشت سر او قرار بگیرد. در طرح های اولیه نیز پرچم پشت او قرار نداشت، اما زمانی که مشخص شد بازی در آمریکا است، پرچم به آن اضافه شد.

یکی دیگر از این المان های مستقل که حالت هنری به این تصویر بخشیده و باعث می شود بازی بهتر به نظر برسد، برف است. اگر از نزدیک به تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید که برف ها براق هستند و این نشان از مجازی بودن آن ها در Animus است که نمایانگر این است که بازی در دنیای مدرن نیز در جریان است و اتفاقات ریشه در آینده نیز دارند. تمام این المان ها در کنار هم باعث می شوند که تصویر بازی مرموز به نظر برسد. این بازی یک Creative Director جدید نیز در کنار خودش خواهد داشت. او کارش را در استرالیا شروع کرد و اولین بازی هایش را روی کنسول Game Boy Advance ساخت. او الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) نام دارد که قبلاً در استودیوی Maxis کار می کرده  و طراح ارشد بازی Spore بوده است.

او برای اینکه سری Assassin’s Creed همیشه تازه و جذاب باشند، ایده های جدیدی را در صنعت بازیسازی به وجود آورده است. هاچینسون درباره چالش های این بازی می گوید: "من بازیکنان و افراد زیادی را می بینم که از من سوال می کنند که اگر این اتفاق در بازی رخ بدهد، بازی به یک سمت دیگر می رود و اگر این اتفاق در بازی رخ بدهد، بازی به سمت دیگری می رود. باید بگویم که سیستم یک بازی به این صورت نیست. یک بازی از سیستم های مختلفی تشکیل شده و چیزهای مختلفی را روایت می کند. چیزی که برای من در این پروژه جالب است، این است که بازیکنان در این بازی خودشان را در داستانی خواهند دید که هرگز مانند آن را تجربه نکرده اند.

بازی به شکلی است که بازیکنان خودشان داستان را کشف می کنند و خودشان داستان را روایت می کنند. ما در بخش Game Design ابزاری خلق کردیم که هسته بازی را تشکیل می دهند و شامل این موضوع می شوند که بازی به چه شکل روایت شود و به چه صورت می توان آن را روایت کرد. این موضوع به ما اجازه می دهد که بازی را کنترل کنیم. این قسمت باعث شده که تا ما زمانی که کاری را اشتباه انجام می دهیم، متوجه آن بشویم. در واقع این بخش ما را بسیار با سختی مواجه کرده، اما نتیجه خوب باعث می شود که این کار را انجام دهیم. من زمانی که در Maxis کار می کردم، مشغول ساخت بازی Spore بودم.

سیستمی در این بازی به وجود آوردیم که در آن بازیکنان مجاز به انجام هر کاری بودند و کارهای بسیار زیادی را می توانستند انجام دهند. زمانی که بازی Spore را ساختیم، فهمیدم که این عنوان از آن بازی هایی نیست که دوباره کسی آن را خلق کند. این بازی یک ایده کاملاً جدید بود. در آن بازی طرح های زیادی را مشاهده کردید و این موضوع پیچیدگی Game Design را به نمایش درمی آورد. قبلاً بازی ای در این سبک نساخته بودیم که از آن الگوبرداری کنیم و حتی بازی ای هم در بازار وجود نداشت که آن را نگاه کنیم. هیچ گونه زیر بنایی برای ساخت این بازی وجود نداشت. این بازی به من یاد داد که برای Game Design نباید همیشه از ایده تکراری استفاده کرد.

من زمانی که در یک پروژه قرار دارم، دوست دارم چیزهای جدید از آن یاد بگیرم." بعد از طراحی بازی و مبحث Game Design نوبت به داستان می رسد. این سری از بازی ها را می توان از نظر داستان بسیار فوق العاده دانست. آن ها تنها یک قسمت از تاریخ را انتخاب می کنند و داستانی برای آن خلق می کنند که واقعاً هیجان انگیز است. نویسنده داستان بازی کسی نیست جز کوری می (Cory May) که داستان نسخه های اول، دوم و Brotherhood را نوشته بود. او درباره خلق داستان بازی می گوید که: "ما برای خلق داستان بازی تحقیقات زیادی انجام دادیم که مربوط به زمانی می شد که بازی در آن رخ می داد.

زبان خاصی در آن زمان وجود داشته و چون صدایی از آن زمان در دسترس نبود، ما تحقیقات بیشتری در اینباره انجام دادیم تا بتوانیم در مورد آن زمان اطلاعات بدست بیاوریم. متخصصی در اینباره پیدا کردیم که به ما در ساخت این زبان کمک کرد. تا جایی که توانستیم به سرگذشت شخصیت هایی که در این بازی وجود دارند، توجه کردیم. اینکه آن ها کجا به دنیا آمده اند، آیا در آمریکا به دنیا آمده اند و بزرگ شده اند یا اینکه در انگلیس بوده اند و به آمریکا آمده اند، از جمله مسائلی بود که ما به آن توجه کردیم. هر جا هم که لازم بود، از متخصص های مختلف استفاده کردیم تا ما را راهنمایی کنند. درباره لهجه های آن زمان نیز تحقیق کردیم.

در بعضی مواقع کار به جایی رسید که ما آرزو می کردیم که ای کاش ماشین زمان داشتیم و به آن زمان می رفتیم. لهجه آن زمان به شکلی بود که اگر ما آن را در بازی به کار می بریم، مردم متوجه آن نمی شدند. به همین دلیل سعی کردیم در آن تغییراتی ایجاد کنیم که صحبت ها قابل فهم باشند. البته این تغییرات به صورتی بوده که به بدنه اصلی گویش آن زمان صدمه وارد نکند و بازیکنان بتوانند دقیقاً حس حضور در آن زمان را احساس کنند." کوری در مورد تحقیقاتی که درباره این بازی انجام دادند می گوید: "من نمی خواهم بگویم که بهترین افراد در این کار هستیم، اما تمام سعی خودمان را کردیم که همه چیز بسیار خوب به نظر برسد و مشکلی در آن به وجود نیاید. سعی کردیم که همه چیز دقیق باشد.

تکنولوژی ها و حقایق را به خوبی در داستان قرار دادیم. هر چه ما در این سری از بازی ها به زمان حال نزدیک شدیم، با اتفاقات بیشتری روبرو شدیم. جنگ های مختلف و اتفاقات زیادی که رخ داده، واقعاً کار ما را مشکل کردند. اتفاقات تاریخی را باید به شکلی در بازی روایت می کردیم که برای مردم باورپذیر باشند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. روایت خشک و خالی تاریخ برای کسی جذابیت ندارد. باید به آن ها شاخ و برگ هایی اضافه می کردیم که نه به اصل ماجرا صدمه وارد می کرد و هم برای بازیکنان هیجان و جذابیت به وجود بیاورد. چالش این بازی بیشتر از نسخه های  قبلی بود. این بازی از اتفاقات تاریخی بیشتری تشکیل شده و این موضوع کار را جدی تر و سخت تر می کرد.

ما سعی کردیم تا جایی که ممکن است، حقایق را پوشش دهیم و آن ها را با کمترین تغییری در بازی به نمایش دربیاوریم. هر چه اطلاعات و وقایع بیشتر باشند، کار سخت تر و سخت تر می شود. الان با تاریخی روبرو هستیم که کم و بیش همه با آن آشنایی دارند. قسمت هایی را از خودمان به بازی اضافه کردیم، اما باز هم روند بازی بسیار دقیق روایت می شود. اشخاص واقعی زیادی در بازی حضور دارند که در زمان و مکان و اتفاق درست کشته می شوند. به نظر من این موضوع یکی از قسمت هایی است که سری AC را جالب کرده است. در AC III در وقایع تاریخی حضور خواهید داشت.

در نسخه های قبلی فقط شخصیت های واقعی و ساختمان های تاریخی وجود داشتند که ما برای آن ها اتفاقات مختلف خلق کردیم. به نظر من این تغییری که در Assassin’s Creed III به وجود آوردیم، کار بسیار بزرگی در این سری از بازی ها بوده است. در نسخه های قبلی برای شهر فلورانس اطلاعات زیادی داشتیم، اما زمانی که به ونیز رسیدیم، دستمان از اطلاعات خالی بود. به همین خاطر خودمان چیزهایی را برای بازی خلق کردیم. حال در این نسخه با عکس این موضوع روبرو هستیم. آنقدر اطلاعات داریم که نمی دانیم باید با آن ها چه کار بکنیم. سر این موضوع که چه قسمت هایی باید در بازی وجود داشته باشند و چه قسمت هایی را باید نادیده بگیریم، صحبت های زیادی انجام دادیم. در این پروژه یک دنیا اطلاعات روی میز داشتیم و باید با آن ها یک داستان خوب درست می کردیم.

حتی موضوع هایی مانند اینکه بارش باران در بازی داشته باشیم یا نه و هوا گرم باشد یا سرد نیز بحث کردیم. این شرایط نیز روی زمانی که اتفاقات مختلف در بازی رخ می دهند، تأثیرگذار بود. تا جایی هم که توانستیم، سعی کردیم شرایط آب و هوایی نیز به واقعیت نزدیک باشد. شرایط آب و هوا در بازی دقیقاً به شکلی طراحی شده که در زمان اصلی وجود داشته است. اتفاقات تاریخی بازی با آب و هوایی که دقیقاً در آن لحظه حکم فرما بوده نمایش داده می شوند. در طول بازی ممکن است که به مدت 30 ثانیه به یک اتفاق تاریخی اشاره شود. شما می توانید آن را در Google جستجو کنید و به صفحه Wikipedia آن بروید و ببینید که همه چیز درست روایت شده است.

 

علی کاروان مرندی بازدید : 33 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

در ابتدا مصاحبه ی Alex Hutchinson کارگردان بازی با Spike TV رو داریم :

قابل دانلود از اینجا

 

در این مصاحبه آقای Hutchinson به این موضوع اشاره می کنه که در بازی ما Side Quest های متنوع و ماموریت های جانبی زیادی خواهیم داشت که از یکنواخت شدن جریان بازی جلوگیری می کنه . قابلیت Cover گیری هم که باعث میشه شما بتونین در گوشه ها پنهان بشین به بازی اضافه شده که قابلیت مخفی کاری در بازی رو زیاد می کنه .

 

 

 

 

در ادامه ایشون به تغییر فصول در بازی اشاره می کنه و میگه که ما آب و هوای های مختلفی مثل باران و برف رو خواهیم داشت که این آب و هوا تاثیر مستقیمی بر روی گیم پلی بازی نه تنها در شهر ها بلکه در مناطق خارج از شهر که شامل جنگل ها و کوه ها میشه داره. قطعا پوشیده شدن یک منطقه از برف روی سرعت حرکت حرکت بازیکن و بقیه ی شخصیت ها تاثیر میزاره .

 

همچنین آقای Hutchinson میگه که ما به مکان هایی که برای پنهان شدن در بازی وجود دارن عنصر حرکت رو اضافه کردیم یعنی شما در حالی که در یک پشته کاه پنهان شدین میتونین وارد پایگاه دشمن بشید و باز هم بدون دیده شدن از اون خارج بشین که این آزادی عمل رو در بازی به میزان قابل توجهی افزایش میده.

 

حالا میریم سراغ مسائلی که خودم از تریلر دست گیرم شد.

اساسین های تازه کاری که شما تعلیمشون میدین از نسخه ی Brotherhood در بازی قرار داشتند اما حالا قابلیت (( اسکورت مخفیانه )) هم به این قسمت اضافه شده که با فعال کردن این گزینه شاگردان (!) شما بصورت مخفیانه شما را دنبال می کنند و در صورت لو رفتن یا درگیر شدن به صورت خودکار وارد عمل می شوند و پس از درگیری به حالت قبلی بر می گردند.

 

علی کاروان مرندی بازدید : 35 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

Ubisoft تصاویر جدیدی از بازی Assassins Creed III: Liberation  که برای کنسول دستی PSvita در حال ساخت است منتشر کرد


این برای اولین بار است که شما باید در نقش یک زن مراحل تک نفره را بازی کنید
این بازی در ۳۰ اکتبر منتشر می شود

newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 06 Frame NewOrleans Stealth 156x102 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 06 HD NewOrleans Stealth 156x88 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 07 Frame NewOrleans Pursuit 156x102 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation

 

newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 07 HD NewOrleans Pursuit 156x88 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 08 Frame NewOrleans CoverSystem 156x102 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 08 HD NewOrleans CoverSystem 156x88 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation

 

علی کاروان مرندی بازدید : 45 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)


Image Detail

اگر شما در سری Assassin's Creed یک تازه وارد بحساب میایید یا آنکه مفهوم داستانی این بازی را بدرستی درک نکرده و این باعث دلگیری شما از داستان بازی شده برای حل این مشکل تاریخچه ی کلی این بازی جمع آوری شده است. در ادامه به توضیحات کامل آن می پردازیم.

 

بطور کل میتوان گفت داستان بازی برمیگردد به دوران کشمکش های شدید  بین تپملار ها و گروهی که خود را انجمن برادرانAssasssins معرفی کردند.

درباره ی تمپلارها بیشتر بدانید:

تمپلار ها در سال 1119 بوجود آمدند,البته برخی نیز بر این باورند که قرن پنجم میلادی فعالیت هایی مبنی بر وجود گروه داشته اند.گروهthe Knights Templar  راز سازمان یافته ای است که برای تحقق یافتن زندگی بهتر بشری با استفاده از انجام کارهایی و داشتن برتری نسبت به قشر مردم کوشش کرده اند.اما برخلاف تپملار ها,Assassins,افرادی که با داشتن آزادی برخلاف این سیستم خشک تمپلار ها برای نوع بشریت ایستادگی کردند.تمپلارها باور داشتند که این فرمانروایی و انجام خشونت ها تنها راه رسیدن به نیروی فنا ناپذیر ابدیست.بطور کل فلسفه ی جدایی این دو نیروی تاریکی آغاز قرن های خونین است.

 

در حقیقت از قرن دوازدهم میلادی به بعد موضوع این جدال ها بین AC,Templars درجریان بدست آوردن چیزهایی-ساخته در بهشت بوده است.این چیز ها در اولین تمدن بشری بسیار کارآمد بودند و تکنولوزی بشر را ارتقا داده و همچنین برای شفا دادن,ارتباط برقرا کردن از طریق تله پاتی در مسافت های دور استفاده شده است.حال آنکه این قطعات در طول تاریخ در دسترس تمپلار ها بوده است.تمپلا ها با این item ها برای بدست آوردن جهان و ساختن آن از نو تلاش میکردند.

 

همچنین می توان  گفت که این قطعات بهشتی تاثیرات زیادی در تاریخ برجای گذاشته است.البته بسیاری براین باورند که که این قطعات نقش بسزایی را درجنگ چندصد ساله ی میان انگلیس و فرانسه ایفا کرده و همچنین قدرت ویرانگر آلمان ها که در جنگ جهانی دوم از خود نشان دادن نیز از در اختیار داشتن همین قطعات بود.

 

نوسازی انجمن:

باتوجه به داستان  به آنجا رسیدیم که Ezio تمام این قطعه ها را داشت اما ریشه کن کردن تمپلارها با توجه به آنکه سراسر اروپا همچنین حکومت عثمانی را دربر داشتند کار بسیار دشواری بود.اما او بسیاری از مکان تمپلار ها را نابود کرد و تقریبا آنها را ریشه کن کرد.

 

اما در دوران جدیدی از زمان (دوران روشنفکران) تمپلار ها سعی بر بازسازی خود داشتند تا بتوانند به جایگاه قبلی خود باز گردند.

 

درحال حاضر اطلاعات بیشتری از آنها  بعد از این ماجرا ها در بازی مطرح نشده است و یوبی هم سعی دارد تا آن اطلاعات را در زمان انقلاب آمریکا نشان دهد.همانطور کهAlex Hutchinson کارگردان خالق بازی می گوید:

 

"به نظر من نکته ی جالب در اولین سری از این بازیای این است  که تمپلار ها اصلا افراد بی فکری نبودند.می توان گفت آنان افراد نفهمی بودند که سرزمین های زیادی را در اختیار داشتند.آنان افراد متجاوزی بودند.در حال حاضر ما بوسیله ی AC3 می خواهیم به دورانی بازگردیم که حاکمان تمپلار ها فکر می کنند در حال انجام کار درست هستند درحالی که ما به عنوان  افرادی بازی باز کاملا با این عقیده مخالفیم"

این بازی به زودی عرضه میشود و به زودی شما تمپلار های آمریکا-جنگ های سخت-درگیری ها و کشته شدن مردم بسیار و همچنین بودن در هر دو جناح جنگ و بسیاری چیز های دیگر را به عنوان یک Assassin تجربه می کنید.

علی کاروان مرندی بازدید : 79 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)
-خواندن همه ی فرمت های اهنگ ها حتی صداهای ضبط شده از طریق گوشی همراه

-تصویر زیبا بازی اساسین کرید به عنوان پشت زمینه پلیر

-نشان دادن اسم اهنگ

-دکمه قطع.پخش.تکرار

-دکمه های مخصوص کم و زیاد کردن صدای اهنگ

-لوگوی اختصاصی اساسین کرید برای ارم موزیک پلیر ما

-قابلیت جابه جایی در هر کجا ویندوز

-نشان دادن رفتن اهنگ و مدت اهنگ

-استفاده توسط هر شخص

بزرگترین پلیر اساسین کرید را دانلود کنید

دانلود

علی کاروان مرندی بازدید : 51 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)



سازندهگان بازی حتی بیشتر از گیمر ها مشتاق هستند تا شما ورژن دمو و قابل بازی این نسخه را در E3 2012 امتحان کنید (منظورش ما که نیستیم ). سازندگان بازی گفته اند که آن ها حتی بر روی نسخه ی تست که قرار است در E3 نمایش داده شود به شدت کار کرده اند.

خبر ها حاکی از آن است که همین دموی کوتاه، شش صحنه سینماتیک را در دل خود جای داده .

Assassin’s Creed III اواخر ماه اکتبر بر روی PC, PlayStation 3 و Xbox 360 و همچنین یک نسخه Wii U منتشر خواهد شد.

علی کاروان مرندی بازدید : 40 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

مثل همه ی نسخه های قبل شرکت UBISOFT برای E3 هر سال دمویی از Assassin's Creed را نشان میدهد و طبق روال هر ساله همچنین یک ویدیو با اسم The Road To E3 (در راه E3 ) هم نیز میسازد که نشان میدهد که در حال کار بر روی Assassin's Creed جدید است.


حال این ویدیو منتشر شده که شما میتوانید آن را در ادامه ی مطلب  دانلود نمایید

علی کاروان مرندی بازدید : 57 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

Assassins Creed Revelations java دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایل


بالاخره بازی زیبا و اکشن اساسین کرید رولوشن ۲۰۱۱ Assassins Creed Revelations برای موبایل عرضه شد. این بازی توسط غول بازی سازی موبایل یعنی شرکت گیم لافت Gameloft در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است. این بازی برای گوشی های پلتفرم جاوا نوکیا و سونی اریکسون در سایزهای  s60 240×320 N73, s40 240×320, 128×128, 128×160, 176×208,s60 240×320 N95 ارائه شده است که شما می توانید آنرا از سایتیاس دانلود دریافت نمایید.

note52 دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایل فرمت: JAVA

chart pie59 دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایل حجم: ۳ مگا بایت

down61 دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایل دانلوددانلود مستقیم

lock48 دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایل رمز: www.yasdl.com


علی کاروان مرندی بازدید : 33 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)


رمان نویس، جان Beiswenger طرح دعوی در دادگاه علیه یوبی سافت کاهش یافته است، که او در آن ادعا کرد جهانکیش قاتل، ایده از یکی از کتاب های خود، لینک به سرقت برده است. Gametrailers، از آنها Beiswenger شکایت کرد در همین مورد با نویسنده در تاریخ 18 مه تحت شرایط نامعلومی حل و فصل شده است.
علی کاروان مرندی بازدید : 43 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

یوبیسافت در یک اقدام عجیب تصمیم به پخش یک تبلیغ تلویزیونی از کانال های آمریکای شمالی گرفت.
در این نمایش کوتاه 16 ثانیه ای, شاهد ستاره های ورزش آمریکا خواهید بود که یک به یک Hood لباس خود را مانند شخصیت اصلی بازی یعنی اتزیو به سر می کشند....
در ادامه میتوانید این تریلر را دانلود کنید.

[تصویر: Assassin_s20Creed20Revelations20-20Athle...le_q85.jpg]


دانلود

علی کاروان مرندی بازدید : 53 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)


 1. من در این سرزمین مستاسلم . قسمتی از من میخواد که با تمام خارجی ها بجنگه و اونها رو بیرون کنه . و و اون قسمت دیگه من خودش خارجیه .

2. من به نام آزادی با دشمنان می جنگم و به موقعیتشون کاری ندارم .

3. تا وقتی که مردان شجاعی هستند و تاریخ امروز را می نویسند . آینده ی این سرزمین به این بستگی داره که اونها واقعا چقدر آزادند .

حالا تحلیلش

1. موقعی که بخش اول این حرف ها رو میگه در حال تعقیب یک سرباز انگلیسیه ودر بخش دوم داره در بوستون که در تصرف انگلیسی هاست قدم میزنه .این بخش همچنین به طور غیرمستقیم به دورگه بودن کانر هم اشاره می کنه.

(یه دل میگه برم برم                یه دل میگه نرم نرم)

2. در این تیکه هم کانر دنبال اون قاصد کرده که به نوعی به سرد و بی رحم بودن کانر اشاره میکنه.

( آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا )

3. دراین بخش تصویر اون مرده ناشناس رو نشون میده که میشه فهمید یک مورخه. و منظورش از آزادی وفادار بودن به کشورشونه .چون پرچم رو نشون میده.

(هیچ شعری برای این یکی ندارم)


علی کاروان مرندی بازدید : 50 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)


به تازگی Gameinformer به تازگی اخباری راجع به شخصیت های منتشر کرده است که شما مینوانید در ادامه مشاهده کنید.

Connor


مدت های زیادی را درکنار Ezio Auditore در Assassin’s Creed II تجربه کردیم. اما درAssassin’s Creed III بازی زندگی فردی مجرد و مجربی را به نمایش می کشد.همانطور که در تصور نمایان است محور داستان بر روی پسری جوان مچرخد که این پسر جوان سرنوشت بسیاری را رقم خواهد زد. Connor جوانی است که در روستایMohawk بدنیا آمده است.او در این روستا است که به یک قتل مبدل می شود.

علی کاروان مرندی بازدید : 45 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

یوبی سافت به تازگی تعدادی از عکس های اولیه بازی Assassin’s Creed را منتشر کرده است نکته قابل توجه در این است که قدمت این عکس ها به سال 2004 برمی گردد و دارای ایده هایی بوده که هیچ وقت در این سری استفاده نشد.

این آرت ها توسط  Khai Nguyen منتشر شده است. در این تصاویر موارد قابل توجه همچون گیم پلی co-op ، قاتل زن ، و محافظت از یک کودک که مورد ترور واقع شده به چشم می خورد البته این ایده ها تماما دور انداخته شده است و قدمت این تصاویر هم مربوط به زمان سری Prince of Persia است و همچنین نقش پر رنگ شمشیر در این آرت ها نشان می دهد که یوبی سافت میخواسته جانشینی برای POP بیاید .همچنین در این تصاویر طرح اولیه  hidden blade هم به چشم می خورد.

 تصاویر :


20120503asscree01 20120503asscree02 20120503asscree03 20120503asscree04 20120503asscree05 20120503asscree0620120503asscree07 20120503asscree08 20120503asscree09 20120503asscree10 20120503asscree11 20120503asscree12 20120503asscree13 20120503asscree14 20120503asscree1520120503asscree16

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام دوستان گرامی به انجمن اتاق سلاطین گیم الفور خوش آمدید در انجمن عضو شوید نظر فراموش نشود از طرف مدیریت سایت: AKMARANDI
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 1,517
  • بازدید کلی : 10,980
  • کدهای اختصاصی
    وضعیت اتاق سلاطین گیم
    اتاق سلاطین گیم
    دريافت مسنجر
    نظر سنجی