loading...
سلاطین گیم
آخرین ارسال های انجمن
علی کاروان مرندی بازدید : 53 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin’s Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد.

برای دیدن این مطلب به ادامه بروید.

منبع: LORD OF THE GAMES

علی کاروان مرندی بازدید : 34 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

اخیراً رییس شرکت EA آقایFrank Gibeau اذعان داشت برای زنده ماندن Dead Space، به حداقل پنج میلیون طرفدارنیازداریم.

در طول مصاحبه ای که آقای Gibeau با CVG داشت گفت: "بالاخره بعد از این مدت نیاز داریم که تعداد هواداران بازی را تا حدود 5 میلیون افزایش دهیم تا بتوانیم روی یک IP مثل DS سرمایه گذاری کنیم"

وی ادامه داد: "مطمئناً هر تعدادی کمتر یا حتی حول این رقم طرفدار داشته باشیم، خیلی برایمان سخت و پر هزینه خواهد بود که برای این بازی سرمایه گذاری کنیم و یا آن را به بازار بازی های رایانه راه دهیم"

از آنجایی که بازی در E3 امسال معرفی و تاریخ انتشار آن نیز برای سال بعد تعیین شده نمی‌توان انتظار توقف ساخت بازی را داشت. اما اگر این بازی در زمان فروش خود نتواند انتظارات سرمایه گذاران را برآورده کند به احتمال زیاد DS3 آخرین نسخه از این سری خواهد بود.

علی کاروان مرندی بازدید : 46 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

بر اساس اخبار منتشر شده، آقای الکس مول-برتاکس (Alex Moulle-Berteaux) رئیس بخش بازاریابی کمپانی Rockstar بعد از 5 سال کار در این کمپانی، آنجا را ترک کرده است. آقای مول-برتاکس قصد دارد روی پروژه های شخصی اش کار کند. او یکی از افراد کلیدی Rockstar بود که در بازاریابی بازی هایی مانند Max Payne 3 ،L.A Noir e،Red Dead Redemption و GTA IV نقش بسیار مهمی داشته است.


علی کاروان مرندی بازدید : 30 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
EA اعلام کرد فیلمی بر اساس بازی های Need For Speed با همکاریDreamWorksساخته شده و در سال 2014 اکران خواهد شد. این فیلم که ساختش از اوایل سال آینده شروع خواهد شد، بر اساس بازی های مجموعۀ Need For Speed و با داستان نویسی برادران Gatins (آقایان George و John) توسط DreamWorks تولید شده و EA هم بر ساخت آن نظارت خواهد کرد.
منبع

علی کاروان مرندی بازدید : 33 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

طبق سنت قدیمی سری AC نسخه سوم از این سری باز هم برای PC تاخییر خورد.

نسخه PS3,X360 در 31 اکتبر و نسخه PC در 23 نوامبر منتشر خواهد شد.

یوبیسافت در تاخیر انداختن بازی های مولتی پلتفرم برای PC عادت دارد. AC: Revelations با نصف ماه تاخیر و AC: Brotherhood با 4 ماه تاخییر برای PC نسبت به نسخه های کنسولی منتشر شده بود.

اکثر گیمرها معتقدند تنها دلیل تاخیر بازی برای PC نگرانی یوبیسافت از وجود دزدی دیجیتالی است.

علی کاروان مرندی بازدید : 38 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

بقیه در ادامه مطلب

علی کاروان مرندی بازدید : 30 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
از زمان معرفی کنسول Wii U حرف و حدیث ها در مورد قدرت آن مطرح بوده است. چون نینتندو به طور رسمی جزئیات این کنسول را اعلام نکرده، سازندگان بازی ها و تحلیلگران اقدام به بیان حدس و گمان هایی در مورد Wii U کرده اند. در آخرین اظهار نظر، آقای Cevat Yerli مدیر عامل شرکتCrytekاعلام کرده: "متاسفانه اطلاعات رسمی سخت افزار Wii U برای ساخت بازی در دست نیست. البته منظورم این نیست که CryEngine 3 بر روی این کنسول کار نخواهد کرد. نه تنها CryEngine 3 با Wii U سازگار است بلکه بسیار خوب هم با آن در تعامل خواهد بود. بسیاری در مورد قدرت این کنسول نگران هستند و فکر می کنند Wii U ضعیف تر از PS3 و X360 است. به عقیدۀ من، Wii U اندکی از X360 قوی تر است."

منبع

علی کاروان مرندی بازدید : 59 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
با نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول Wii U شاهد هستیم که فروشگاه های زیادی اقدام به پیش فروش این کنسول می کنند. یکی از این فروشگاه ها شعبۀ آلمانیAmazonاست. این فروشگاه با تعیین تاریخ عرضه 21 دسامبر (1 دی) و قیمت 400 یورو برای کنسول جدید نینتندو (Wii U) اقدام به پیش فروش این دستگاه کرده است.

منبع

علی کاروان مرندی بازدید : 418 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

در آخرین تریلری که از Ubi Workshop منتشر شد نکات بسیار جالبی باعث جلب توجه گیمر ها شد

من پیشبینی هایی در این مورد کردم

شماره 01 : تعییر نوع Hidden Blade

کسانی که بازی اساسین کرید را انجام داده اند حتما" با واژه ی هیدن بلید یا چاقوی پنهان آشنایی دارند

این یکی از سلاح های رسمی و شناخته شده ی بازی است

اما در نسخه ی جدید هیدن بلید دیگر تنها یک چاقوی کلیشه ای به ارث رسیده از الطائر نیست این چاقو از قلاف خود جدا نیز میشود و به عنوان یک چاقوی کوچک یا خنجر استفاده میشود

متن کامل رو در ادامه مطلب بخوانید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع:سایت lord of the games

علی کاروان مرندی بازدید : 48 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

با سلام امروز با سیو گیم کامل بازیSniper Elite V2 خدمتتون رسیدیم لازم به ذکر است برای اولین بار در میان وبلاگ ها و وب سایت های ایرانی

فایل را پس از دانلود از حالت فشرده خارج کنید و سپس این پوشه رو جایگزین این آدرس بکنید.

C:Usersyour usernameAppDataLocalSniperV2

توجه: درایو c همان درایو ویندوز شما میباشد. لینک دانلود:DOWNLOAD رمز فایل فشرده:www.lord-of-the-games.rzb.ir توجه:از خاموش بودن کلید caps lock اطمینان حاصل فرمایید و حتماً پسوورد را به صورت دستی وارد نمایید.

علی کاروان مرندی بازدید : 34 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi) تهیه کننده بازی Resident Evil 6 می گوید که داستان این بازی حداقل دو برابر بزرگتر از داستان Resident Evil 5 است. او همچنین به چند قسمتی بودن داستان بازی اشاره کرد که این اجازه را می دهد که گیم پلی زیادی را تجربه کنید.

علی کاروان مرندی بازدید : 48 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Bethesda اعلام کرد که بازی DOOM 3 BFG Edition در تاریخ 16 اکتبر در آمریکا و 19 اکتبر در اروپا عرضه میشود. این نسخه شامل DOOM 3 و The Resurrection Evil خواهد بود. همچنین 7 مضمون جدید نیز در این بازی قرار خواهد داشت. نسخه های DOOM 1 و DOOM 2 نیز در این بازی قرار دارند. DOOM 3 BFG Edition با قیمت 29.99 دلار برای PC و 39.99دلار برای Xbox 360 و PS3 عرضه میشود.


علی کاروان مرندی بازدید : 45 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
Visceral Games اعلام کرد بازی Dead Space 3 دارای بخش آنلاین نخواهد بود. البته حالت Co-Op در بازی وجود دارد که در آنIsaacهمراه با همکارش John Carver به مبارزه با نکرومورف ها خواهند پرداخت. وجود سیستم سنگرگیری به سبک بازی های شوتر و همچنین وجود مراحلی که در آنها جاذبه صفر است در بازی تایید شده اند.
منبع

علی کاروان مرندی بازدید : 61 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

ر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه چهارم موتور بازی سازی Unity از Direct X11،Flash و Linux پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که به تازگی کمپانی Square Enix از این موتور بازی سازی برای ساخت یک بازی موبایل استفاده می کند. پشتیبانی از Shader Model 5،Tessellation،Compute Shaders هم به این موتور بازی سازی اضافه شده است.


علی کاروان مرندی بازدید : 72 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
براساس تصاویر منتشر شده، به نظر میرسد که می توان بازی Watch Dogs را به وسیله تبلت ها نیز کنترل کرد و کارهای جانبی ای را به وسیله تبلت ها در این بازی انجام داد. بر اساس تصاویر منتشر شده، این بازی روی یک TV در حال بازی است و در همین حال می توان کارهایی را با تبلت ها انجام داد که در بازی نقش دارند. به نظر میرسد که این بازی یکی از عنوان هایی باشد که می توان آن را به وسیله تکنولوژی Xbox Smart Glass بازی کرد.
علی کاروان مرندی بازدید : 43 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
Patrick Soderlund ازDICEدر مصاحبه ای اعلام کرد: "توانایی هایی که هم اکنون از موتور Frostbite 2 در ذهن بازیکنان هک شده، افکت هایی است که در گرافیک بازی های Battlefield 3 و Medal Of Honor: Warfighter دیده اند، ولی باید اعلام کنم هدف اولیه از سخت موتور Frostbite 2، ساخت ابزاری برای تولید بازی بر روی کنسول های نسل بعدی بود. پس از ورود PlayStation و XBox بعدی به چرخۀ کنسول ها، قدرت واقعی این موتور برای همگان معلوم خواهد شد." در ابتدا قرار بود بازی Medal Of Honor: Warfighter با موتور Unreal Engine 3 ساخته شود ولی وقتی معلوم شد توانایی های موتور Frostbite 2 بسیار بیشتر از UE3 است تصمیم بر این شد تا از Frostbite 2 در ساخت این بازی استفاده شود.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام دوستان گرامی به انجمن اتاق سلاطین گیم الفور خوش آمدید در انجمن عضو شوید نظر فراموش نشود از طرف مدیریت سایت: AKMARANDI
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 1,488
  • بازدید کلی : 10,951
  • کدهای اختصاصی
    وضعیت اتاق سلاطین گیم
    اتاق سلاطین گیم
    دريافت مسنجر
    نظر سنجی