loading...
سلاطین گیم
آخرین ارسال های انجمن
علی کاروان مرندی بازدید : 28 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

در این مقاله سعی می کنم که به صورت کاملا بی طرفانه ( با اینکه خودم فن Altair هستم ) مقایسه ای اجمالی از سه شخصیت اصلی سری AC داشته باشم (الطائر و اتزیو و کانر) .

هرجور حساب کنیم الطائر پیشکسوت تر و بزرگتره (من نمی گم خود اتزیو گفته) پس اول از الطائر شروع می کنیم.

الطائر (Altair)

الطائر قاتلی بسیار سرد و بی روحه و برخلاف بعضی ها بچه مایه دار هم نیست. وقتی که کوچیک بوده کشته شدن پدرشو میبینه به همین خاطر از بچگی تحت تعلیمات سنگینی قرار داشته و به یه قاتل اساسی تبدیل شده همونطور که از وجناتش پیداس از کشتن هیچ دوست و فامیلی ابایی نداره اون به خاطر عقایدش آدم می کشت و هیچ وقت غرض ورزی های شخصی روی کارش تاثیر نمیزاشت . کلا ادم انتقاد پذیری بود و وقتی فهمید استادی که سال ها بهش ایمان داشته از اون به عنوان یه وسیله برای مقاصد شخصیش استفاده کرده خیلی راحت عقیده شو عوض می کنه و بازهم به خاطر عقیدش می کشه . تا اینجای کار معلوم شد که قاتل مزبور کلا اعصاب ندارد ولی الطائر عاشق هم می شود! البته نه 3 تا 3 تا ولی در کل برای خود خانواده تشکیل می دهد و 2 تا بچه هم می آورد که همه شان شغل پدرشان (!) را ادامه می دهند. الطائر آخرای عمرش گوشه ی عزلت می گزیند و به زنش در کارهای خانه کمک می کند البته در همین اثنی با استفاده از POE که دارد چرخی در آینده می زند و برخلاف اون دوست عزیزمون که دستش یکسره جلوی این دانشمند و آن دانشمند دراز است خودش خیلی چیز ها می سازد و یاد می گیرد که آنها را در Codex های خودش می نویسد که اساسین های تازه کار در ویلای خانوادگی شان از آنها استفاده کنند و خودشان را به گرد پای او برسانند.

زندگی الطائر یک تراژدی بزرگ بود این تراژدی با کشته شدن پدرش شروع و با مرگ شکوهمندانه ی خودش به پایان رسید. پیری فرزانه که الگوی تمام اساسین های بعد از خودش شد .

نظرات خودتونو درباره ی الطائر و مقاله بگید. خوشحال میشم

نویسنده:LORD OF THE GAME

علی کاروان مرندی بازدید : 46 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
دیروز عکسی در اینترنت منتشر شد که نشان دهندۀ مشخصات نسل بعدی کنسول های مایکروسافت بود. بر اساس این عکس، کنسول بعدی مایکروسافت که XBOX Surface نام دارد، از دیسک های Blu-Ray استفاده خواهد کرد. 4 گیگابایت مموری کارت و 1.4 گیگابایت حافظۀ گرافیکی مبتنی بر کارت های گرافیکی شرکتAMDاز نکات بارز این کنسول است. پردازندۀ مرکزی 3 گیگاهرتزی، پشتیبانی از وضوح تصویر 720p و استفاده از نسل 11 موتور DirectX از دیگر مشخصات این کنسول قدرتمند است.

علی کاروان مرندی بازدید : 55 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
یکی از منابع نزدیک به The Warp اعلام کرده، مایکروسافت تبلت جدید خود را 18 ژوئن (29 خرداد) معرفی خواهد کرد. این تبلت که از نسخۀ قابل حمل مخصوص صفحات لمسی Windows 8 استفاده کرده و با Windows RT فعالیت می کند دارای Windows Store خواهد بود و بسیاری عقیده دارند این کار مایکروسافت حملۀ مستقیمی بر امپراطوری 10 سالۀAppleبر تخت تبلت ها است.

علی کاروان مرندی بازدید : 51 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
EA اعلام کرد بازیOverStrikeکه توسط Insomniac Games در حال ساخت است به این دلیل در نمایشگاه E3 2012 به نمایش در نیامد، زیرا طراحی بازی هنوز جای کار دارد. همچنین این شرکت قول داده تا این بازی را در نمایشگاه گیمزکام به طور کامل به نمایش بگذارد.

علی کاروان مرندی بازدید : 55 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
بازی Diablo III در طول ماه می بیش از 1 میلیون نسخه در ایالات متحده فروش داشته است، این در حالی است که فروش دو بازی Max Payne 3 و Ghost Recon: Future Soldier در طول همین مدت حدود 400 هزار نسخه بوده است. فروش این دو بازی حتی 200 هزار نسخه کمتر از پیش بینی ها بوده ولی به هر حال Max Payne 3 و Ghost Recon: Future Soldier جزو محبوب ترین بازی های ماه می در ایالات متحده بوده اند.

علی کاروان مرندی بازدید : 55 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
بر اساس اطلاعات منتشر شده از طریق سایت Kotaku، استودیویPlaydeadدر حال ساخت بازی بعدی Limbo است. همچنین اولین آرت ورک این بازی هم در اینترنت منتشر شده است. Limbo 2 برای عرضه بر روی X360, PS3, PC و Mac لیست شده است.

علی کاروان مرندی بازدید : 41 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
نمایشگاهGamesComتقریباً معادل اروپایی نمایشگاه E3 است که در آلمان برگزار می شود. مایکروسافت اعلام کرده به طور مستقیم در نمایشگاه گیمزکام 2012 شرکت نخواهد کرد. علاوه بر مایکروسافت، حضور نینتندو هم در این نمایشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد. GamesCom 2012 آگوست امسال در شهر کولن آلمان برگزار خواهد شد.


علی کاروان مرندی بازدید : 45 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
Tony Key معاون بخش فروش و بازاریابی یوبی سافت در مصاحبه ای با سایتIGNگفت: "PS Vita سخت افزار خوبی است و ما آنرا دوست داریم. راه برای موفقیت ویتا باز است. این کنسول قابلیت هایی دارد که در هیچ وسیله دیگری نمیتوان مشابه اش را یافت. Assassin’s Creed III بازی ای است که از قابلیت های این کنسول به نحو احسن استفاده خواهد کرد. البته هنوز زود است که در مورد موفقیت یا شکست ویتا حرفی بزنیم. Assassin’s Creed III تنها بازی بزرگی نیست که کریسمس امسال برای ویتا عرضه خواهد شد اما این بازی جزو بهترین هاست. سونی وقت و هزینۀ زیادی صرف کرده تا کریسمس امسال را به دوران شکوفایی ویتا تبدیل کند."

علی کاروان مرندی بازدید : 31 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)
تاخیر در ارائه Resident evil 6 :
شرکت ژاپنی کپکام در جدیدترین تریلر ارائه شده از بازی Resident evil 6 از اتفاقات و رویدادهای جدیدی در بازی پرده برداشت . در این تریلر قسمت های جدیدی از روند داستانی بازی مشخص شده و چند کارکتر جدید نیز هویتشان برای علاقه مندان معرفی شده است. کپکام همچنین تاریخ ارائه بازی رانیز به یک ماه به تاخیر انداخت.
http://www.residentevil.com/6
از این پس میتوانید skyrim را با کینکت بازی کنید :
شرکت bethesda software در تازه ترین خبر در سایت خود، با اعلام فراهم شدن امکان بازی skyrim با رابط کینکت ، از استفاده بیش از 200 فرمان صوتی در آینده نزدیک در این بازی خبر داد. از پس دارندگان xbox 360 میتوانند این بازی نقش آفرینی را به گونه ای جدیدتر و با استفاده از سنسور کینکت تجربه کنند.
crysis 3 در سال آینده میلادی :
کرایسیس 3 ادامه ی بر دو قسمت قبلی این بازی، توسط شرکت EA معرفی شد. در اسکرین شات های نشان داده شده از بازی می توان شهر نیویورک را در سال 2047 بعد از حمله بیگانگان دید که به شهری ویران تبدیل شده ، به نظر می رسد اینبار نیز شرکت کرایتک با به نمایش گذاشتن گرافیکی مثال زدنی از این بازی ، بتواند یکی از قدرتمند ترین عناوین سال را در بخش گرافیک ارائه کند . به هر حال علاقه مندان برای بازی کردن سومین نسخه از مجموعه کرایسیس باید طبق قول شرکت EA تا بهار سال آینده صبر کنند.
رونمایی از جدیدترین نسخه super mario در E2012 :
شرکت نینتندو از رونمایی نسخه جدید Super mario در E3 2012 خبر داد. ا لازم به ذکر است که نینتندو قصد دارد این نسخه از سوپر ماریو را برروی کنسول جدید خود ارائه کند.
lord of the game
علی کاروان مرندی بازدید : 46 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
بر اساس آگهی جذب همکار که از سوی استودیویSledgehammerمنتشر شده معلوم می شود این استودیو برای ساخت Call of Duty بعدی نقشه هایی در سر دارد. بر اساس این آگهی استخدام، ساخت بازی برای دو کنسول PS3 و X360 حتمی شده ولی حرفی از نسخه PC به میان نیامده است.

علی کاروان مرندی بازدید : 35 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
Slant Six بعد از ساخت بازی Resident Evil: Operation Raccoon City و بعد از اینکه با نظرات منفی منتقدان روبرو شد، 26 نفر از کارمندان خود را اخراج کرد. 70 نفر از کارمندان این استودیو در این شرکت باقی مانده اند که این 70 نفر دو بازی در دست ساخت دارند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام دوستان گرامی به انجمن اتاق سلاطین گیم الفور خوش آمدید در انجمن عضو شوید نظر فراموش نشود از طرف مدیریت سایت: AKMARANDI
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 1,528
  • بازدید کلی : 10,991
  • کدهای اختصاصی
    وضعیت اتاق سلاطین گیم
    اتاق سلاطین گیم
    دريافت مسنجر
    نظر سنجی